فرصت حضور اقتصادی زنان باید در کنار نشان های تجاری فراهم شود

فرصت حضور اقتصادی زنان باید در کنار نشان های تجاری فراهم شود


به گزارش ایرنا محمدرضا جوادی یگانه عصر پنجشنبه در آیین اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفت و گو نقش اصلی این نمایشگاه را ایجاد ارتباط بین این دو بخش عنوان و تایکد کرد: این رویکرد در نمایشگاه شهریور سال آینده هم دنبال خواهد شد.
به گفته وی کارکرد اصلی نمایشگاه زنان و تولید ملی تنها فروش محصولات و تولیدات نیست بلکه حضور زنان در چرخه اقتصاد است.
جوادی یگانه با اشاره به اهمیت موضوع تولید ملی بویژه تولید و عرضه محصولات زنان خودسرپرست و زنان معلول خودسرپرست در تهران اظهارداشت: دغدغه جدی آنان فروش تولیداتشان است.
وی افزود:البته این موضوع تنها به این معنا نیست که مکانی برای عرضه محصولات داشته باشند.
معاون اجتماعی شهردار تهران، رویکرد شهرداری را حمایت از زنان سرپرست خانوار عنوان و بیان کرد: وقتی این افراد از بازار دور باشند، از منطق و نیاز بازار اطلاع ندارند.
وی افزود: نمایشگاه زنان و تولید ملی علاوه بر ایجاد فرصتی برای عرضه و فروش تولیدات زنان سرپرست خانوار، زمینه ای برای کسب و کار و فعالیت آنان نیز فراهم می کند.
آیین اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با حضور حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، زهرا بهروزآذر سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر، فاطمه راکعی مشاور شهردار در امور بانوان و جمعی از کارآفرینان در بوستان گفت و گو امروز به کار خود پایان داد.
تهرام/7245/1008

انتهای پیام /*

منبع: ایرنا

درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

اجرا شده توسط: همیار وردپرس